Partaj dags?

Hej på er!
Kändes som om det var ett taggen jag skrev här (även om det var i torsdags eller något så vet alla att min inre tant talar..) men aa. Igår så var jag med Sophie inne i stan efter skolan. Julklapps shopping för Sophie och jag, ja jag var bara trevligt sällskap. Ni bah: "Pfft, jätte trevligt.." Vi härjade runt där i staden som pensionärer, riktigt trevligt!

Idag så har jag haft dansgenrep hela dagen, har ju show imorn. Kan skriva mer om allt detta imorn ist.
Och nu. Ja nu är jag på jul fest hos en familj som jag är uppvuxen med. Min bror spelar ju hockey konstant, så det är en massa hockey familjer där. Det här gör vi varje år. En helig tradition! Låter som värsta öset va? Det dunkas massa 60-80 tals musik, skit kul, om du är typ 50! Så nu sitter jag här som en inbetweener i en trappa och bah: "Jag undrar vad det blir för mat imorgon.."



Kommentarer
Joanna

Idaaaa! va snygg du var!

Svar: Tackar Joani!
Absolutidas

2012-12-17 @ 20:27:40


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0