Lucia!

Varit rätt så fartfylld dag jämfört med mina senaste chilla dagar. Idag i skolan så fick jag mina betyg i engelska och svenska. C i engelska och lyckas haffa ett A i svenska. Vad hände där lixom? Var till och med tvungen att fråga min lärare om han drev. Blev helt överlycklig! Jag hade seriöst kunnat lägga mig ner på marken och gjort markänglar och rullat runt och be där ett tag. Vem vet, Gud kanske ser något bra inom mig iallafall. Eller så var det för att min lärare skulle stärka mitt självförtroende, typ "Ida, ett psykiskt stört ADHD barn.. Vad ska jag göra med hennes handikappade halva hjärncell? Jag ger henne ett A så den där cellen kanske får något hopp om att göra henne smartare." Typ. Jag hör kören sjunga ett: K BRY!!

Efter skolan så bar det av hemåt, väl hemma får jag ett samtal av min kollega Ellen, failarbarnet var självklart ute låst... Lite applåder på den missen! Så jag tog väll hand om henne i min källare. Skoja bara! Men hon var hos mig hur som helst. Sen bar det av till dans. Gick rätt bra, tror att jag kan danserna till showen i helgen nu! KISHTI TOMITA HALLELUJAH MOMENT! Sen så partajade jag och Sophie med julmust. Shit vad det spårade asså. Driver, men vi lät nog en hel del ;) Fick skjuts hem av pappa sen. Mitt under bilresan hem så säger min far: "Är du törstig?" Jag tänker: "vad gör han nu? Ska han köpa ut stark sprit här eller vad menar han? Han vet kommer väl ändå ihåg att jag är under 18 eller försvann den kunskapen när hans gråa hår började dyka fram?" Men det var bara pappas årliga cola behov som behövdes. Det är så att min far får typ 1-2 gånger per år helt random ett enormt sug efter Cola (Måste vara en kall Cola då, helst på burk)... Viktigt!! Så det var bara det. Låter säkert skit random men sant. Kanske är därför jag är så konstig. Herregud vilken bra ursäkt till varför jag är konstig: "Äähh, det går i släkten!" 👍👍

Nu ska jag inviga mina ny sydda pyjamasbyxor. Dom blev faktiskt rätt bekväma. Alltid något mina vänner!
Glad lucia på er! :3



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0