Le stad idag!

Möte upp Ellen tidigt som fan i stan idag. Klockan 10 för att vara exakt.. Typ natt? Hon hade åkt med buss från sitt landställe för att hitta på något med mig en stund. Hon är fan galen..! Men det var super kul! Hade ju inte träffat henne på ett tag och så det var på tiden att vi sågs. Tur att hon lyckades ta sig in i staden ett tag iallafall. Vi åt asiatisk buffé (Vi gillar mat så buffé är perfekt så man kan äta hur mycket man vill.. Duh) och så gick vi runt i olika butiker och talade massor. Var tvungen att dra efter ett tag, skulle på snövit musikalen om ni hört om den kanske? Fick det i julklapp av min faster att se den med min andra faster och min kusin. Den var faktiskt bra, och nu vet jag dvärgarnas riktiga namn. Alla heter Conrad.. Bra mycket lättare att komma ihåg för alla som inte är Disney fan. Eller som har minne som en guldfisk bara. ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0