Jullovets början

Halloj!
Tänkte säga lite vad sm hänt dom senaste dagarna. Har inte orkat sätta mig ned och skriva om det, så det blir så nu istället om det är ok? Om det inte är ok så, synd för er... 
De passerande dagarna har bestått av en hel del utflyckter till stockholm och mat. Jomen det låter ju jätte intressant. not. Har shoppat julklappar, till mig själv dock. Låter ju inte ett dugg ego. Ska förklara det lite mer invecklat kanske... Det är så att min mamma inte orkar åka till stan och köpa det jag vill h, så om jag ska dit så skickar hon med lite pengar och jag får då köpa med mig det hem. Och hon påstår att jag är lat, pfft.. 
 
I torsdags så blev det jullov. Tänker inte säga yaay för att det var fan på tiden att vi fick jullov. Jag hade faktiskt kunnat dött där ett  tag annars. Men jag firade det hemma hos Nisse (Sofia för er som trodde att det var en tomte-nisse jag sov hos), tillsammans med Joanna, Vendela, Emilia och Sophie. Vi fick i oss en hel del socker den kvällen. märktes kanske eftersom i´vi inte gick och la oss förens klockan 6. Busiga ungar vi är. Det var trevligt hur som helst, med spya och en hel del toalettbesök under tiden vi väntade på jordens undergång. Som aldrig inträffade. Fett tråkigt ju. Fett OYOLO jorden, fett OYOLO...
 
 
 
Ses imorgon då kompisar, solong så länge och go'natt på er ;)


Kommentarer
Mimmi

HAHAHAHAHA omg vad vi ser tjocka ut!

Svar: gott vare iaf! ;)
Absolutidas

2012-12-24 @ 11:46:48
URL: http://jarro.myshowroom.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0