Juldagen.

Då var man hemma igen då efter att ha firat en till jul hemma hos lill-kusinen med mor, far bror, mormor, morfar, moster och hennes man, och kusinen Sebastian. Låter som värsta draget va? De var det inte ska jag säga er. Det skulle ha varit roligare att ligga och rulla sig på en matta. Fick lite julklappar iallafall, HUVUDSAKEN! Fick lite pengar och ett biopresentkort :) Kvällens höjdpunkt. Annars så kollade jag och Oliver (Min yngre bror) på två Johan Falck. Mycket bra. 
Dagen för övrigt har gått åt till att sova. Standard.
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Lycklig kusin visar stolt upp sin nya ferrari. Om jag också ägt en ferrari så skulle jag också se lycklig ut. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0