Julafton!

Tjenixen!

God Jul på er! Hoppas att ni har haft en super bra dag och att ni fått fina paket av tomten! Egentligen så tycker jag att det är rätt konstigt att jag får ta paket från tomten, när jag inte får ta emot saker från främlingar..? Vem har sagt att tomten inte också kan vara pedofil? Med tanke på att han åker runt och jagar små barn med paket så.. Varför inte? Aja! Jag klagar inte på alla paket jag fått. Fick lite allt möjligt, allt ifrån väskor till hörlurar och lite pengar också. Blev super nöjd, men fick tyvärr inte mandeln i gröten... Tryckte i mig den där f*****g gröten för att få den ( jag äter inte gröt, allt annat, men inte gröt ). Min bror baxade hem den. Okej, låter som om hela mitt liv utgår ifrån mandeln i gröten. Så är det inte.
Hade hur som helst en riktigt trevlig dag med familjen, kusinerna och fastrarna hemma hos farmor och farfar. Imorn så blir det efterfest med mammas del av släkten. Två julafton i rad, klagar inte.

God jul, hoppas att ingen blev våldtagen av tomten bara. Slänger in lite små bilder av min dag! Rätt mycket mat.. Igen...




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0