I Just Wanna med Rob & Nino!

Har någon mer än jag brualt missbrukat denna låt i en veckas tid? Den har iallafall satt sig som en fästing i mitt huvud. Så bra! Det är dunka dunka som det ska vara, jag tappar återigen löständerna när jag hör låten. Den har något för kons alla sju magar, den får rumpfettet att dallra fin fint. Så om ni inte orkar resa er upp och dansa så rör ni er hur som helst. Det är ju PÖRFÄCT sickan. 
 
Slänger in deras andra låtar också, Freak, U got it och Rewind. Måste vara olagligt att ha sånna här bra låtar på lager, watch out! we got some kriminellos over here...! Och tjejer och killar där ute, det här är bättre än Justin Bieber, One Direction, Cody Simpson, Ja alla dom där. Här har ni något nytt att sätta tänderna i. Skit i lammkötten till Justin Bieber osv, Rob & Nino är äkta kvalitets kött direkt från charken i ICA. Jag ber för hela mitt liv att dom inte ser detta. Dom lär ju tro att jag är en kannibal.. 
 
 
Okej, U got it är ingen porr video, man skulle lät kunna tro det, men det är det inte. Det är int direkt så att jag uppmanar min läsare till sådant snusk... nä, det gör gamla farbrorn Åke bakom skärmen, men jag är Ida så nää. Och sen så varnar jag er för Rewind videon. Ni förstår inte hur mycket man vill ha kebab... x.x
 
Så lyssna på dessa nu, ladda ner på iTunes, Spotify och allt. Så blire fest.
Ha ett bra liv vänner! ;)


Kommentarer
Hedda

Är du Directioner eller Belieber?
kul blogg förresten ^^

Svar: Tack så mycket, och directioner skulle jag tro;)
Absolutidas

2012-12-20 @ 12:11:46


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0