Fotboll när den är som bäst.

Hej indianos!
Har tänkt uppdatera ett tag men den ***?=)(/&%&/()*** blogg.se appen har ADHD så det blir från datan ist...
 
Lördag idag! najs, skulle egentligen haft fotbollsmatch idag men det andra laget fick icke ihop ett lag. PINSAMT. Men vi hade då träning ist. Kul, men det var ju 710 minusgrader ute. Man bah "Jomen det 710 minusgrader men vi är ju svennar som uppstått från vikingarna så vi kör! :DDD". Inget bra val... det finns kallt, sen så finns det kallare och kallast, sen kommer man till en gräns där en kula i huvudet skulle sitta fint, där var jag idag. Började få blå prickar på mina fingrar ( jag hade vantar ). Man kunde ju inte tänka på fotboll. Det ända som jag tänkte på va: "Nu. Dör. Jag. eller så knarkar jag snö!" så mitt spel fungerade inte. Mina leder hade frusit fast så när jag gick så såg det ut som om jag hade skavsår mellan skinkorna. Det är ju lite attraherande, "här kommer Ida med skavsår i röven, gud så attraherad jag blir X.X".
 
Måste blogga från data från och med nu, kommer att sluta med att jag kastar bananer och ägg på den. Lovar. 
 
 
Vintern är bra vacker, men fotboll såhär års hör för i helvete till inomhus!! Ha det bra :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0