Förortsunge..

Hej på er!
Vårt internet är broccolipaj, så det blir bloggning från telefunken istället. Känns tomt när Internetet är nere.. Det blir en förorts-unge på landet lixom, kulturkrock!! Appen är fixad iallafall och fungerar fint så det ska nog gå bra!

Hade bara två lektioner idag! Första vinst på trisslott när man missar lektioner! Men jag skulle ha sim prov (som jag missade sist...) Det gick väll helt okej, men var typ nervös innan. Tänk om man skulle ta i så mycket så att man bajsade på sig i poolen, vad gör man då? Skyller på den bredvid då eller? Jobbigt läge hur som helst. Men som tur var lyckades jag med att klara alla momenten och lyckades också spara min avföring till toaletten. Grymt!

Är rätt trött så man ska väll ta sin en lur! Go'natt på er! :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0