Fika dags!

Vanlig skoldag idag, från 8:05 till 16:00. Fan värre än måndagar. Är fortfarande sjuk så jag funderade på att gå hem efter vår första lektion, men jag bet ihop och klarade hela långa dagen med röst som Darth vader. Kanske berodde på att vi skulle få julbord till lunch i skolan, men bara kanske... På matten så blev det Youtube klipps visning av våt matte lärare medans en annan matte grupp fick fika... Jag och Joanna drar ursäkten, "vi ska bara hämta en halstablett" sedan springer vi upp och baxar deras fika. Tjockisar, men gott. ;) Och imorn blir det ännu mera fika. Keep Calm And It's Time For A Fika, varje dag nu asså.

Jul inspirerad idrottslektion, Emilia blev en riktigt stilig julgran med en liten touch av Vintage.
Joanna sa att jag var dum, så jag sa att hon inte fick komma på mitt kalas och då blev hon sur och åt prinskorv själv istället. Skoja bara lite, hon fick sitta själv på kanten och flyttade då ytterligare ett steg, mobbad...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0