Chillaxad dag ;)

Tjoo!
Är på väg till le säng nu för att få mig en skönhetssömn. Ni bah: "kan behövas!! :s". Hur som helst så har dagen varit lugn. Har inga läxor eller prov nu för betygen är satta. Känns så skumt att kunna gå hem och bara ta det lugnt istället för att plugga. Det känns så himla fri så att man skulle kunna tro att man går på något, en rätt otrolig känsla faktiskt.
Idag så har jag sovit, oväntat? SEB så har jag skypat med Sophie i tre timmar. Riktigt mysigt. Sen så fick jag även tid till att sätta mig ned och rita, hur ofta händer det nu för tiden? Aldrig. Älskar att rita, suger att vi bara har bild på vårterminen. Men hur som helst så ritade jag Grinchen. Vet inte om jag vågar lägga upp en bild. Den blev nog inte tillräckligt bra för hela internet världen. Det är då ni ska säga: "Den är säkert jätte fin!!" Och jag ska stå där och säga "Oh stop it you!" Typ.

Näe, nu bär det av till sängs va?
Go'natt!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0