2012

Shit asså! Snart har hela året gått. Är det bara jag eller har det gått otroligt snabbt? Kanske har varit hög halva, kan ju vara därför ;) Hur som helst så kan jag säga att mitt år har varit en stor blandning av allt, en hel del otroliga minnen, vissa bättre än andra. Men jag har upplevt en hel del, typ puberteten och sånt. Skoja bara! 
 
Men vad ska man säga om mitt 2012 egentligen? Har haft sjukt mycket skola. Kändes knappt värt det ett tag men man tog sig igenom det. Jag dog inte iallafall. Kommer kanske att bli ännu lite mer nu till våren med nationella prov och gymnasieval, fuck, hur ska detta gå? Får ta det sen. 
Men om man bort ser från skola så har det varit en hel del annat skoj. Mycket roligt att ta med till 2013 och allt annat tråkigt ska stanna kvar. Lämna allt det tråkiga bakom sig och sen är det bara att blicka framåt. Poeten Ida är i farten igen, kanske något att satsa på till 2013, att bli poet. 
 
Har inga planer för mitt framtida år, ingen bestämt. Jag ska ta det som det kommer och försöka göra det de bästa jag kan utav det. Tänker skita i vad folk tycker och bara vara så som jag själv vill. Deras åsikter är inte viktiga för mig, jag är Ida och bitch please! I'm limited fucking edition. Lev med hur jag är eller dra. 
 
Tänker lägga in lite bilder på saker som utmärkt sig under 2012 och gjort det lite mer speciellt, och sånt som jag tar med mig till det nya året... 
 
Konfalägret på Stjärnholm i somras. Två veckor som jag aldrig ångrar. Super härliga människor som man garanterat kunde vara sig själv med. Skulle jag få välja två veckor att leva om så skulle detta läger vara en självklar vinnare! Härliga minnen jag tar med mig till 2013. Det var fan bättre än McDonalds.. ♥
 
Haha, vår sleepover på Emilias studsmatta. As härligt, och lökigt. Inget jag ångrar...
 
Swedish House Mafia konserten i November ja. Jag såg fan mitt liv fullbordas framför mina ögon.Grymt, kommer aldrig glömma! Som sagt, hade jag haft löständer så hade dom hoppat ut ;)
 
Dansen och fotbollen. Även fast jag ser ut som en heffaklump med mummin steg (Blir inte mycket vackrare, men man ser ju när jag dansar iallafall), och kanske inte är Zlatan och Massi i mitt fotbollspel (Men man kan ju alltid drömma), så blir jag ändå glad när jag gör de båda. Ska självklart fortsätta med det till nästa säsong...
 

Det bästa på hela året måste väll ändå vara dessa! (Och fler som jag inte hittade bilder på) Helt underbara! Hade aldrig kunnat haft ett så kul år om det inte hade varit för er. Skulle kunna sitta här och skriva om hur bra ni är och hålla en predikan, men jag vill bara säga att ni är bäst! K, byee! 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0