Ordning och reda, jag vill ha mina pengar på freda!

Hello guys!

Nu är jag tillbaka i min ordning igen, i min fatboy, med nya Geordie shore på TV:n, och med en kopp te. Det var på tiden, jag vet inte riktigt vad som har hänt. En operation och livet är helt upp och ner! Jag har missat Geordie Shore och vissa dagar så har teet till och med uteblivit. Nej usch! Panik! Back to business, ska tillbaka till skolan imorn också. Livet kanske går tillbaks till sin rätta plats. 
Kanske. 

Idag så var jag iväg och firade lill-kusin! Eller lill-kusin och lill-kusin, fyller ju 3 hela dagen idag! Nej, jag tänker inte acceptera, jag tänker inte förstå, lill-kusin även den dagen då han fyller 50. OMG, hur gammal ska barnet bli egentligen?
Har redan börjat få sådana moder-känslor. Jag säger bara, "nej tack!". Inga ungar på bra länge! Tack, men nej tack! 

Annars så har jag pluggat! Och arbetet blev klart i tid! Händer inte varje dag! Och så kommer filmen(arbetet) säkert inte att fungera på redovisningen imorn. Tänker därför passa på att vara stolt i kommande 14 timmar. 

Ha en trevlig kväll! 

Tårta och grejer! Man fyller ju bara tre en gång,
huh?

Nu är man så stor att man kan blåsa ut ljusen 
alldeles själv ^^





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0