Att träna när man är sjuk...

I onsdags tyckte jag att det var en jättebra idé att träna, jag hade ju bara varit lite sjuk, nemas problemas liksom. Hehe. Nu sitter jag här, tre dagar senare, utan kapabillitet att varken prata eller andas. 
Så vad har vi lärt oss utav detta då?
Det här med att man inte ska träna när man är sjuk stämmer. Det finns en risk att man faktiskt blir sjukare... 

Nu lever jag i min fluffy onepiece och missbrukar halstabletter, nässpray och tycker allmänt synd om mig själv. Men varför klaga? Nu kan jag ju bara ligga i sängen och kolla på serier medans hela familjen serverar mig en hel buffé på olika silverfat, det är nästan värre än Julius Ceasar med alla hans kvinnor i olika former och färger som typ kvävde honom med vindruvor...

Men nu förstår ni så är det uppdrag hålla sig sjuk ända tills måndag. Jag må missa hela helgen, men det kommer att bli värt det. Vi har matteprov på måndag :|

Tjohejsan svejsan! 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0