Packad och klar!

Packapackapackapacka. Packar jag mer nu så kan man snart tro att jag gått och blivit total packad. 

Yess. Idag så har jag inte gjort mycket, men ändå mycket. (Intressant att jag alltid lyckas skriva meningar som jag ens själv förstår...) Nejmen jag har packat och städat stora delar av huset och gjort saker som behövs göras innan resan till främmande land påbörjas. Det är ju endast tre saker fast det har dock varit tungt jobb som tagit tid, (Nu förstår jag vad jag skrev)! 

Så imorn bär det av, eller om 6 timmar för att vara exakt. Oh damn jag bör gå och lägga mig, men det vet vi alla inte kommer att bli av förens dess att jag måste gå upp. Definitivt ett förbättringsområde. 

Klockan står nu på 03:50, ojoj hur trött kommer man att vara på en skala? Ser ni en förvirrad kvinna under morgondagen så ska hon lämnas in på 06:25-flyget till Barcelona från Arlanda. 
Tack på förhand! 

Vet inte hur bloggningen blir under resten av veckan. Kommer att blogga då jag får tid. Eller WiFi kanske är den rätta meningen. 
Vill iallafall hälsa er alla ett bra sportlov, och ni andra som inte är lediga en bra vecka! 
Adiooos (måste öva spanskan)..!

En liten bild från Ellens land bjuder jag på också. 
Typ den enda som man anses vara laglig 0.0





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0