Kanske borde plugga..?

Hallå där Ida här!
Höll precis på med att föra över lite roliga ringsignaler osv till min fina iPhone, så att man kan låta bli att bli förvirrad så fort man hör en signal nånstans. Alla låter ju likadant! Men jag vet inte vad problemet med Apple är, men varför har dom gjort sina produkter så sjukligt komplicerade! Rena rama DaVinci koden av hela bolaget. Steve Jobs måste ha varit ett fan av boken. Jag har hur som helst stängt ihop datan nu. Det var antingen att ge upp eller att slänga comprutern in i väggen :|

Har insett att mina blogginlägg under helgerna är som mammutar. Det finns inga. Ska försöka att ändra på det, men man kan ju inte lära en gammal hund att sitta. Jag är ju då ingen hund, men detsamma måste väll gälla en gris? ;) 
Aja, under denna helg så har varit på hockeymatch efter hockeymatch och jag har plåtat och plåtat. Mycket slit för att slippa hamna med en gräslig rutig skjorta bakom disken och säga hej å välkommen till McDonalds. Grattis mat, men jag skulle lukta fritös till dagen jag dör. Lukten skulle säkert ta sig hela vägen till mitt hem och bli nya generationens vägglöss. Det är med take away skulle liksom spåra ut. Nej Ida. Gör dina läxor så att du får en chans att bo på ett ställe som inte inkluderar mammsen eller pappsen. Det vore väll väldigt bra, huh?

Vad mer? Var hemma idag. Har gått och blivit sjuk. "Ida. Vad har vi sagt?! Inte slicka på stängerna i tunnelbanan!!" "Oj förlåt. Jag glömde..." Men glad är ändå jag, för att jag fick en semla idag. ^^
Det kanske är trevligt att bo med päronen ändå? ;)



Byers!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0