Långa dagar...

Det enda positiva med att sluta klockan fem är... 
Jag bara skoja. Det finns inget positivt med att sluta klockan fem. 
Det kändes som ett jag precis att klarat mig från ett krigsfält när jag kom innanför dörren. Jag lixom kröp upp för trappan till dörren och ramlade sedan ihop på golvet. Eller nästan iallafall, det kändes typ så. Magen var in och ut och huvudet hade jag tappat på tunnelbanan någonstans, det var som en scen ur Alien-filmen. 
Men nu så är pyjamasen på, middagen är äten, och det är Revenge-Torsdag! Dagen är räddad, livet är rund som en köttbulle så det rullar, och imorn. Ja imorn är det fest för att vi slutar 11:15, så jag skojade två gånger, det finns trots allt något positivt med att sluta klockan fem ;) I'm so damn funny! Så många roliga skämt! Om man kunde vinna Nobelpris i roliga skämt, då hade jag tagit hem varenda kategori ;) 

Kvällen fortsätter och det gör jag också. 
Solong babes! 







Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0