Helgen i repris antar jag.

Hallå där Ida här! 

Detta inlägg skulle egentligen ha publicerats igår, men självklart så kom man åt djävulens konstverk, det enda den är bra för att är att vara i vägen. Så mitt inlägg förstördes och i en arg protest så skrev jag inte om det. "Hej jag heter Ida och mitt mellannamn är kollektivbestraffning!"

Vi drar en snabbspolning på helgen som gått, har för en gångs skull tagit tummen ur arslet och gjort en massa saker denna helg istället för att ligga i sängen med tv:n på. Vilket jag gör just nu. Busted, men det är jag värd nu när jag skickat in min läxa i tid. Observera: I tid! 
I fredags så träffade jag gamla goa konfa-buddsen! Det var verkligen på tiden, man kunde ju nästan tro att hälften av dom hade hunnit bli begravda så lång tid det har gått. Men icke då. Vi träffades vid taco bar och åt. "Eller nä, vi simmade i deras pool" sade Ida med ett ironiskt tonfall på hennes röst ;) 
Sen bar det åt hem till Amanda för att se på film. Eller aa, vi såg ca 5 min på The Girl With The Dragon Tattoo längre kom vi inte innan vi insåg att ingen kommer förstå nånting eftersom hälften satt med ryggen mot tv:n ish. Det blev sång och mys i soffan istället, bara för att jag har den där unika musikaliska gåvan som endast Mozart tidigare haft. Tjurskit. Jag satt och lyssnade medans alla andra spelade gitarr och sjöng! Mysigt anyways! 

I lördags så var det ledarinvigningen. Yeah you heard right. Jag är nu officiellt en ledare! Stackars barn på det läger jag kommer att leda, lär komma hem med trauman. Borde skaffa en varningsskylt som lyder: Varning för Idor, de vill inget väll, men kan bitas iallafall. Typ. Men nu är man en ledare, har fått min ledar-jacka och då är det officiellt. I guess. Hann även med att gå på en hockeymatch denna dag. Hur bär jag mig åt egentligen? Snacka om att bokstavligen käka Duracell-batterier! O.O

Och i söndags så var jag med Ellen Palla Äpplen. Vi åt och kollade på frozen! Nej inte den äckliga filmen då de sitter fast i liften med huligan vargar, vi snackar tunga grejer nu, den nya disneyfilmen. 
Den var super! Jag rekommenderar den starkt till alla mina läsare i alla åldrar. 5 av 5 baconklubbor! 🍗🍗🍗🍗🍗

Nu ska dejta min säng. En favorit i repris. 
Tack och hej för både mig och min leverpastej! 








Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0