4 veckor för 10 min.

Hallå där Ida här!

Har precis kollat på, The Three Days Nanny. Note till mig själv: Skaffa aldrig barn!

Har snart gått en hel vecka i skolan. Men bara nästan, för att igår så var jag frånvarande, för att Ida skulle träffa farbror doktorn och nu, ja nu är bandaget och stiftet borta! Jag väntade i fyra veckor på ett möte som endast tog 10 minuter. Man bah: okej, här har jag kämpat för mitt liv under en månad och sen så tog det tio minuter att få från handikapps-toaletten in till damernas. Men nu guys, nu är Kalle anka dagarna över. Foten må vara sönder flagnad och svullen och blå, men så snart som denna Frankenstein-maskerad är över så kommer det faktiskt att vara en fot och inte nutidens Syrien. Det var kul så länge det varat, men inte deppa med att handikapps-dagarna är över, nästa fot väntar. Så exalterad. 
Om det fanns något som heter ironiker, då skulle jag vara professionell. 

Annars så har jag varit med Ellen Palla Äpplen hela veckan. Super mys! Vi tog fredagsmyset till en helt ny nivå. Vi gjorde det på en måndag! Jag lovar, inget kriminellt hände, även fast det verkar så, men inga kriminella handlingar här inte. Lovar! 

Nu är det  dags för Revenge-torsdag på tv:n igen! So exited! Sa den som redan sett alla avsnitt. Jag är som ett barn. Älskar upprepande filmer. 


I favorit fåtöljen, framför tv:n, med lite late night snacks
Grattis Ida, du har nu kvalificerat dig till en gubbe.

Fredagsmys på en måndag. 
Vad händer med världen? ;o






Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0