Fredagsöverlevnad.

Och så var även denna fredag över. Det blev en vanlig hederlig fredag hos Ellen med te, snack, middag och allt som våra fredagar brukar innehålla. Men nu sitter jag hemma och äter dumbleklubba (och där sprack nostalgi-mätaren) och kollar på Geordie Shore. Det är så standard det kan bli, men jag tröttnar aldrig! Även om jag sett Geordie shore avsnitten 80 gånger om.. :| hoho.

Måste bara säga att halva klassen var sjuka idag och valt att stanna hemma. Den lilla klassen som det brukar vara var inte större än Yoda idag. Men vad var det jag sa? Det där Barnens Ö har lämnat oss alla redo att dö med alla möjliga sjukdomar. Lite HIV och loppor verkar vara det minsta problemet. Här handlar det om att hålla sig vid liv så länge som möjligt. Ja, jag längtar till The Hunger Games Catching Fire, men inte så mycket att jag faktiskt vill uppleva det själv tack!

Nu ska jag borsta tänderna, för jag åt precis upp klubban och det känns som om det fräter sönder ett helt hål i gommen. Dumbleklubba, jag skulle snarare kalla det för karies på en pinne. Fast jag skulle dock inte tacka nej till ytterligare en.
Ha en fortsatt trevlig kväll mina vänner och alla som jag i te känner ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0