Höstenlovet!

Vad är det här för vana? Endast ett inlägg varje fredag kväll? Jag måste ge mig själv en käftsmäll för det, *smack!*, "Aouch!", "förlåt..", "lungan!". Nejmen jag venne vart all min tid försvinner någonstans? Typ hela vägen till Kina verkar det som, fast det konstiga är att min tid bara flyger iväg men jag gör ju inget under dagarna. Ja matte är inte riktigt min grej så jag finner inte detta logiskt på långa vägar alltså. Äh, det kanske bara är jag. Förhoppningsvis ;)
 
Men varför grumla och övertänka nu för? Freakin damn höstlov i en vecka nu ju! Känns förjävligt. Just kidding! Känns så gevla skönt att pågen gifflar till och med kommer i skym undan. Och jag gillar pågen gifflar. Men något är fel. Ett mönster har brutits mina vänner. Ida har faktiskt planer under lovet. Förstå detta faktum, Ida, Planer, Lov, detta är en oncie alltså! Grejen är den att jag är mera "spontan" typen, jag är inte den som bestämmer sju veckor i förväg att jag ska vara Bettan-Lisa, nej usch nej! Tänker då icke låta mitt liv styras efter vad som står skrivet i en gammal tråkig typical-svensk kalender! Hela konceptet ger mig klaustrofobi. Men nu har jag bestämda planer, och det har gett det hela en liten twist! Jag har skrivit upp det stelt i kalendern ish, men jag ser fram emot dessa! 
 
Knock knock! 
who's there?
Modern Family.
GJGHLNJ.GXHBZNJSDBHXZDNDZVB, OMFG! GOTTA RUN FROM EL TANGENTOBORD TO EL TELEVISION! Har ju fått fin besök av modern familj. 
 
Ha ett bra liv så länge! 
 
Oh snap, halloween nästa vecka. Äntligen grattis godis! Ett helt år sen typ!
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0