Fin lördag med finfina!

Hemma igen efter en hel härlig, mysig, flummig, matätande, med gott sällskap, 24h -experience. Sleepover med Ellen och Theresia var det som förgyllde min gråmulna lördag, och this chicks gjorde det dessutom väldigt bra. Det hade gått 4 månader och 11 dagar sedan jag sist såg Therre, och det är fan inte okej. Jag har alltså gått runt i över 4 månader och behövt tänka själv. Det har varit svårt, det har ju alltid varit Theresia som tänkt åt mig, men nu måste jag göra sådant på egen hand. Testa det med endast en halv fungerande hjärn-cell som dessutom heter Torsten. Det är nu ni ska tycka jättesynd om mig och skriva, finns<3, i kommentarsfältet! Det är iallafall så det fungerar på instagram. Nej, 4 månader, way to long with a friend like Therre. 
 
Ser nu att Sherlock Holmes går på tv4. Man kan ju inte bara komma förbi detta utan att sätta sig framför tv-skärmen med en stor kopp te, godiset och kolla på lite candy från Robert Downey, Jr. 
"He's a sweet talkin' sugar coated candyman". Det är iallafall det Christina Aguilera sade. 
Men först, dundundun, bilder för guds skull! 
 
Tacos, standard. 
 
Godis, krav. 
 
Ben n Jerry. Varken standard eller krav, men något vi alltid hittar i Ellens frys dock.
 
Sist men inte minst... Ett gott sällskap, obligatoriskt! ♥
 
Have good evening my darlings! 
Sa hon med en djup, brittisk accent. 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0