Dags-stress!

Klockan är 3 och vet ni vart jag är? Fortfarande hemma. Nej jag är inte sjuk, och nej jag skolkar inte. Vi har bara fått den äran att stanna hemma idag för att fotografera. Asså lärare nu för tiden, "Ni får stanna hemma med ett krav. Att ta tre foton tills på måndag! Är det ok?" Vi bah: "Nej! Det går icke! Vi vill stanna i skolan och jobba på vårat matteprojekt din el-aka fossil!" Skämt åsido för er som ville veta. Man tar varje chans man får för att stanna hemma vi är inte helt dumma huvudet även fast man kanske kan tro det. Men iallafall, hur sweet?! Hemma idag, och igår gick vi i skolan i endast 20 minuter! Och folket ser ner på oss estetare... Den som skrattar bäst, skrattar sist... Hoppas ni har det så kul på era naturvetenskapslektioner osv idag. Själv så tycker jag att min säng är megabekväm och mjukisbyxorna extra mjuka just idag, och bra tv.program dessutom! Fast nog snackat för idag. Ska nog ta mig en kopp varm choklad nu. 
 
Bon Voyage! 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0