Snattarn. Han bara tar!

Oh hello there! 
 
Den där November, asså shiet! Han äter upp mina veckor, riks-snattarn! Asså man kan ju fråga innan man bara tar saker ifrån folk. Ingen uppfostran här inte. Jag blir faktiskt lite smårädd när veckorna bara försvinnar och jag hinner inte med. Det har ni ju märkt. Denna sida har ju stått lika orörd som körsbärslikören i Aladdin asken, det är icke godkänt!
 
Efter denna vecka i skolan så blev det fredagsmys, som vi säger på svenska, hos Ellen. Lasange, idol, sleepover, the typical life of Ida och Ellen. Jag venne vad jag blev matad med för något men jag kan säga det att idag så sitter jag här med ett hejdunrande 6-pack och kramp i käkarna. Måste vara någon form av dextrosol, men jag fann allting extra kul igår och speciellt mig själv. Jag tror jag garvade igenom nästan hela idol och lite till, och jag kan fortfarande inte säga varför. Det är som ett avsnitt av CSI Miami där eftertexten visas men fortfarande inget spår utav mördaren. Men kul var det! Vi lyckades även klämma in lite spontana nöjen. Ja ni vet, kladdkake-bak. Vad ska man annars göra i den långa reklampausen? And it was delicious mates! ;) 
 
Men nu kallar plikten på mig! När man talar om mat så är det ju middag! 
Bon Voyage! 
 
Gangstas.
typ.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0