Ja...

...det här va ju pinsamt. Kommer ni ihåg mig? Jo, Ida heter jag och jag föd.. 
För den historian är ju inte ett dugg ut-tjatad. Det var en gån.. just kidding. Men ni fattar grejen. Jävligt länge sedan jag var här. Det höll ju på att bli väldigt långsökt. 
 
Jag hade ju sagt typ såhär: "I helgen, då ska det bli så många inlägg att folket kommer att avlida i fullständig chock!" "Haha, you wish!" svarade livet. Anledning till det är att min far har byggt på en övervåning och efter mer 2 år så tyckte byggare Bob att det var ok att flytta upp. Så det har gjort hela helgen med inslag av fotomässan. Ville fixa rummet så snabbt som möjligt. Att leva i ett rum på en halv kubikcentimeter så blir man rätt så paranoid när man måste slicka både armhålan och tårna när man försöker sitta ner. Så nu kan jag äntligen TV titta utan att få strumpludd i munnen. FINALLYYY!
 
Så ligger det till. Vi synes och höres.
Nån gång...
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0