Stortå upp för dessa dagar!

Vilken dag! Sluta 10:50, sovit middag, tv tittande, promenad med Ellen, och nu. Toy story 3 och te i Musse-koppen. Man blir ju bara lycklig utav det. Vädret har varit lit schizofrent, det enda som saknades var snön, men det har inte gjort något.

Jag tror att jag blivit befordrad. Jag har gått från städare till väderredaktör. Jag skriver om vädret i vartenda inlägg. Idasväderprognos.blogg.se, finaste väder bloggen i hela världen, sekundsuppdatering som visar rätt i 9 av 10 fall. De 10:de fallet har jag ingen förklaring på varför, men alla reklamer säger så och man vill ju låta professionell...

Men nu måste jag avsluta. Snart kommer slut scenen, så jag måste förbereda mig både psykiskt och fysiskt. Det kan bli en hård kamp.

Mot oändligheten. Och vidare! Som man brukar säga.

Eller bara jag.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0