Man bah älskat.

Godkväll på er allesammans. 
 
Idag så vaknade jag upp ifrån det döda kändes det som. Svintrött! Och självklart så ska dagen börja med match då. Jomen jag var taggad till max och på tårna när jag låg där i sängen och slog till snooze-knappen. Aja. När man väll kommer dit till andra sidan stan och samlas i omkläddningsrummet med laget så bah: "Asså shit, vart e alla?" Svaret: "Alla e här.." Ja, det är sant. Vi skulle spela en SM-kvals match med elva spelare och en utespelare som målvakt. Det var ju redan förutbestämt att vi skulle åka på stor torsk den matchen. Reslutatet, det vill jag helst inte prata om. Jag kan säga att jag tappade räkningen till slut och jag visste inte om jag skulle skratta eller gråta. Det må jag säga, våra tränare fick välja på vilket datum som helst innan den 20:de juni och dom valde den dagen då vår målvakt var borta, då alla andra åldarna i klubben var på cup så låna fungerade inte, och början av sommarlovet då de felsta inte är hemma och de som är det är dom som legat hemma och degat och vill gärna fortsätta med det ett tag (Jag). Dom bah: "Jomen det blir ett ytterset ordinärt datum för SM-match!" 
 
Tillägnad åt mina tränare för deras fina planering. Men om vi ska vara ärliga. Så är det ingen som uppskattar den...
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0