Korvbrödsbagaren. Nuff said.

Hello folket. Och icke folk.

Har precis ätit lunch med mamma och pappa päron. Diagnos: Matkoma.
Igår kväll så blev det grillning med de gamla goa vännerna från konfan. Det var seriöst ett år sen jag var där, och det känns som om jag känt de där människorna forever. Nu blev det djupt. Vi slog iallafall på storkok och med lite inspiration från hemkunskapen och grillmaster Sverige så blev det mat i högklass. Hot dogs korvar och bröd från korvbrödsbagaren, med Ica basic ketchup. Men enkelt är gott. Punkt slut. Fast sen så misslyckades man självklart med det också. Man börjar ju ifrågasätta om mitt A i hemkunskap verkligen var så genomtänkt. Antingen det eller så var hon bara jävligt hög när hon satte det. Men klagar jag? Nej. Jag kan ju börja skicka hem spritbud direkt till dörren sådär i lagom tid till betygsättningen, och på så sätt så kan det problemet vara löst.

Nu ska jag packa för ikväll. Yesbox, det är ju avslutning med övernattning på danslägret. Awesome på en så hög nivå att order awesome inte fungerar i detta tillfälle. Tagg.

Och sen självklart. Varför skulle något samarbeta denna vackra dag? Jag får väll helt enkelt förklara med ord hur bilden såg ut. Bacon. Det var en bild på en solnedgång från gårdagen, med havs utsikt och lite grenar osv som omringade dess aura. Så ytterst vacker bild att den skulle få van Gogh att skära av sitt andra öra.

Bajh!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0