Don't blame it on sunshine!..

Asså boys and girls, denna värme! Jag var orolig där ett tag när jag hittade snö i april men asså nu! Sverige har gått och blivit värsta Duracell kaninen, för att nu går det snabbt framåt. Känner mig som en över exalterad kommentator, "Nu kommer värmen stigande, det går snabbt, och det MÅÅÅÅÅÅL!! 1-0 till Sverige!!"

Det är trevligt, när man sitter hemma med en glass uppkörd i munnen, men när man ska börja spela match, så blir det bara besvärligt. Vad ska man göra egentligen? Dom brukar säga "kläder efter väder" men jag känner mig inte, både för min egen och andras trevnad, för att springa runt naken. Det är egentligen bara att skriva siffran på ryggen men det skulle nog snabbt samlas poliser och jag vill vara en spelare inte en huligan på plan, så jag får nog stå ut med värmen! Me no complain.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0