Det kan inte börja värre.

Yepp, it's true! Klockan är över 11 och jag är fortfarande hemma. Ibland så behöver man skolka för att, livet kommer emellan ibland. Just kidding. Det är barnbytardag, så det är sovmorgon för oss 9:or till 12:20. Nu undrar ni säkert varför vi inte går i skolan iallafall. Vi är inte riktigt kontrollbara än och kan inte riktigt hålla våra fingrar i styr, och de nya 6:orna kan bli skrämda för livet när vi rullar runt där på golvet, så för att undvika mentala skador i barnens hjärnor.. Så får vi stanna hemma till 12.
Fast enligt min egen åsikt så hade vi lika gärna kunnat vara hemma hela dan. Jag menar, det är inte direkt så att vi missar något, och fika i expeditionen under lediga timmar är väll lärarfavoriten.

Men det är ju förstås bara min åsikt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0