Den passerande veckan, för er som vill veta.

Hallå där!
 

Då var man hemma igen efter en vecka på Ellens land då. Känner mig verkligen som hemma igen. Jag kom hem till en massa mat, och då vet man, ja då vet man att man funnit sin väg tillbaka till hyddan. Var dock så trött att till och med zengångare skulle kolla på mig och säga: "Dudeee, hon är fett seeeg". Men nog snackat om det. Nu ska ni få höra vad gjort under veckans dåliga uppdatering. (Smisk på stjärten för hur dålig den varit). 
 
Men vi kom iallafall dit på måndagen jag och Ellen. Vi blev själva där ända till onsdag kväll. Jarå, ni hörde rätt. Vi var själva i ett hus. Det var fecke, ni vet hela processeduren. Chips, Cola, musik på hög volym, och långa samtal. Men orka vara mainstream och gå ut och härja. - Sa mammas flicka. ;) Fast jag var ju sjuk så lite hög musik skapade ljudvågor i form utav tsunamis i huvudet på mig. Men vi hade det trevligt iallafall, trots min insjukning som kunde klassas till grisrabies, och viktigast av allt. Huset stod kvar och vi har alla fingrar och tår kvar. Några tappade hjärnceller i huvudet med tanke på hur mycket snor jag sniffat upp där, men som dom brukar säga: "Lite svin får man räkna med". 
Sen var det ju midsommar på det. Det blev en hej svensson-svensson dag. Ni vet midsommar mat, klänning, nära och kära, och midsommar firande vid granen, nej jag menade stången. (Insjukning skaparförvirring...) Men det blev en liten twist på det hela. De hade ju fiskedamm där vid gra..stången, så där blev vi assistans under de timmarna. Ska bara säga en sak om det. Stå bakom ett lakan och prata med personer man inte ens kan se med udda röster under några timmar, kan ge upphov till djupa mentala skador. Ni kan nu kalla mig Den blåa fisken.
Efter fredag kommer lördag och då var det kalas för Ellens lillebroder Gustaf. Man blev då lekledare, och fick då förmånen till att ta ut all min ilska under året och tortera de stackars barnen med leken Norsk Fylla. Det gick skit bra! Ungarna mådde så dåligt att dom valde att köra den igen. Aja, det blev tårta så det såret läkte snabbt. 
Söndag idag, och vi åkte hem under kvällstimmarna. 
 
Applåder till er som orkade läsa allt. Till er andra vill jag bara meddela att jag förstår. 
Bon Voyage!
 
 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0