Dansläger!

Hallojers!

Idag så var det första dagen utav dansläger. Bara för att sitta hemma och ta det lugnt är för överskattat. Nej men det är något som jag velat göra ett par år nu, men det har alltid kommit något annat i vägen. Men i år så har jag tagit motorvägen, utan hinder, vilket har resulterat till en plats på danslägret. Har haft det riktigt kul idag med 3 olika danser. Första var hiphop. Det gick bra. Kände mig som en gungande teletubbie, såg säkert så ut också, men det får vi ta nån annan gång. Andra dansen var Bollywood. Yess, det var indie-dans till max. Jag kände hur jag riktigt osade curry efteråt. Lite så att man nästan ville ta en tugga utav sig själv. #Kannibalism. Och sist med inte minst salsa. Jag ska säga er det. För mig var salsa som matte. Något jag inte kommer underfund med. Jag förstår helt enkelt inte det som alla andra finner logiskt. Jag vet vad ekologisk mat är, men logisk matte och salsa finns inte. För övrigt så har jag haft det super-duper idag och ser fram emot morgondagen.

Ha ett bra liv så länge. :)

Såhär bra var jag på salsa. Det slutade med att jag fotade Ellen och Sophie istället. Färdighetspoäng: -5. Nejmen jag drabbades av en huvudvärk som tvingade mig till en sittplats istället.
Sitta och tycka synd om mig själv är jag ändå bättre på än salsa.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0