Bal 2013! Nehe. Jag trodde att det var 2012...

Denna dag har gått så snabbt men den kändes ändå så lång, hajar ni? Nej, för ni är inga hajar. Haha. Men nej. Jag fattar inte heller.

Idag var det ju bal. Shit asså, omg, instagram, hashtag, bal, yolo. Och det jag försökte säga var att näst intill hela dagen har gått åt till det. Gjorde mig först iordning med Vendela och Theresia, ni vet lite fix och lull-lull, jag är inte så bra på det här skönhetssnacket så det får bli bra med lull-lull. Sen så samlades klassen lite tidigare hos en annan klasskamrat för lite för party, ni vet lite drinkar och lull-lull. Sen så gick vi i samlad trupp till le skola. Dagens entré, typ 20 pers på samma gång. Måste sett ut som benknäckargänget. Där blev det ännu mera mingel och drinkar, alkotest fick dom med också, fast jag slapp. Dom tog testade min sockerhalt istället och det blev bara till att lämn.. Skoja lite. Ta det lugnt. Väll där inne så kan ni gissa vad det blev av. Mat, dans, mingel, prat och lull-lull. Fin kväll helt enkelt.

Död och med fötter redo att amputeras så säger jag, klart slut. Adjöken. 

 
 
Och 136 andra bilder som jag inte orkar lägga upp för att en åsna åt precis vattenmelon. 
 
 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0