Avslutningdag, borde kallas stora dagen av mat.

Hello! 
 
Sommar nu äntligen. Jag ska ha det så j*vla bäst den här sommaren så att alla tanter kommer att tappa hakan. Jag tänker ha ett sommarlov precis så som jag vill ha det. Jag tänker nakenbada och skaka rumpan på stranden och strunta i resten utav badgästernas smygfoton på mig, för att nu har jag sommarlov och jag vill ha det så. ← observera punkten. 
 
Det var avlutning igår. Sista i grundskolan. Känns skumt. Mycket tårar, kanske inte från mig men från andra. Jag fick ju tårta så risken för mig att falla i gråt var utom räckhåll. (Brukar vara så). Sen fick man betygen och det var inte förens då en tår kunde komma fram lite smått. Jag vet vad ni tänker: "Men Ida då, det är bara ett betyg, du får nya chanser i gymnasiet (Om du kommer in med dina poäng), du är ingen sämre människa för det. Don't worry, be happy". Men jag blev tårögd för hur nöjd jag faktiskt blev. Där sprang folk runt och gråter och bah: "Kommer att sakna er klassen super mycket" och jag sprang runt där med tårar och bah: "Jag fick över E. I vissa ämnen :')" 
 
Detta firades med en lunch på en asiatisk buffé med Ellen, Vendela och Theresia. Självklart att det ska firas med mat, vad annars. En klapp på axeln? Det brukar oftast vara när jag ramlat och slagit mig, men nu hade jag gått ut grundskolan utan att dö. Det är värt en stor buffé och lite till. Och toppat på det, lite smått och gott från en Amerikansk och Engelsk godisbutik. Och toppat på det. Fin middag hos Ellen med Sleepover. Kunde inte bli mycket bättre avslutningsdag. Super nöjd och hade det super mysigt trots dåligt väder. Nu blev det djupt. Dags att avrunda. Bye
 
Varning!
Denna vara skapar en onaturlig balans band smaklökarna som i de flesta fall leder till beroendeframkallning.
Bör hållas utom räckhåll för barn. 
 
Du: Jag tar en.
Reeses Peanut Butter Cups: Hahah, tjurskit. Allt eller inget. 
 
(Shit, det måste vara deras nya slogan!)
Osv, osv. 
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0