Packat och klarte!

Sådär ja! Väskorna är packade och jag är på väg ner i sängen, för att imorgon så blir det uppstigning klockan 6:00 (ja, på morgonen) för en telepotering till Sophies land för en vecka. Fast kollar man med min packning så skulle man kunna tro att jag ska flytta. Men nåja, kläder efter väder, och jag kommer att kunna vara redo för en snöstorm. Tummen upp. Fast dock verkar det som om mina päron kommer att sakna mig. Till middag så drog dom till med hemmagjorda hamburgare. När det dessutom blev rester över så är det som en desperat hint för att få mig och stanna. Men nej. Jag gör egna istället och packar ner i matlåda. Eller tar deras, låter så mycket enklare.

Tidig uppstigning, tidig läggdags. Golden rule. Fast välkommen till 2013. Tidig läggning + surf on the internet till senare. Godnatt!

Planerat in i minsta detalj.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0