Om man bara kunde känna pengar på denna sport..

Idag ringde klockan på tiden 06:00, mitt i natten på svenska. Det var som gjort för ett snooze-arbete denna morgon, det gjorde inte saken bättre att jag, som inte alls har problem med att sova hela nätterna, fick ett stört infall och bah: "Jag vet att vi ska upp tidigt, men vet du vad? Vi kan väll ha lite sömn-störningar bara för inatt? Vore skoj!" Har man makt över sin egen kropp och sinne? Jodå, med det krävs en hel del nuts för att kunna styra sig själv, och jag är rätt svårhanterad och jag har inga nötter. Huston, we got a problem. Men vet ni vad det sjuka var? Klockan ringde 06:00, som sagt, men tror ni att jag var trötter? Nej, ni kan kalla mig för den 8:onde dvärgen, pigger. Jag vaknade 06:00 hur pigg som helst. Jag bah: "Jahapp. Hade väntat mig en snooze-battle mot telefonikens världar, men trycka på stäng av är mycket roligare.."
Men varför hänga läpp? Vi lär få uppleva många sådana blodiga strider i framtiden. Believe me, jag ger mig inte i första taget. Jag är lite utav en tungviktare i den här klassen.

Vad jag ville säga med denna historia var att jag skulle till Nyköping för att kolla på broderns hockey. Det har jag gjort idag helt enkelt.
Grejt.
Bye.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0