Det gårdagen har att bjuda!

Hej alla damer och herrar och ni däremellan!
 
Igår såg jag faktiskt till att hitta på något. Förutom att jag kollade på serier hela morgonen, så tog jag tjuren i hornen och tog mig in till stan med mor och far min. Och som vanligt när man är ute med päronen, asiatisk buffé. Typ anledningen till att man far iväg med dom från första början. Efter det så blev det inte många timmar hemma (tillräkligt för att hinna se början av this is it iallafall). Ni förstår, vi bjudna på middag hemma hos min moster, och den dagen som denna familj tackar nej till gratis mat. Det är dagen då Taylor Swift gör slut utan att skirva en sång om det. Med andra ord, det kommer inte att hända. Det blev skoj och bus med lill-kusinen den kvällen. Det är så otroligt att se på hur många olika sett en unge kan roa sig själv på. Lite som jag ish. 
 
Vad har denna dag att erbjuda? Jo! Nu äntligen är det dags för mig att fara till Ellens land! Huräj! Har saknat henne såhääääääääääääääääär mycket! Det är inte lätt att leva utan sin andra hjärnhalva. Men nu får min hjärncell fler kompanjoner under en vecka. Jag råder er: Stanna inomhus. Bloggandet lär hänga på en stuv lina nu under veckan. Ska försöka komma ihåg att titta in och säga tjenis-penis eller något, men jag är ju lite av en guldfisk så, aa ni förstår. 
 
Tjo-hejs leverpastejs så länge!
 
Mmmm, gratis är gott!
 Glass lika så! Snacka om Idas lill-kompanjon. Förgriper sig på glassen på ett sett som förgyller kussens hjärta. Man blir ju bara stolt. 
I min familj så ÄR skadeglädje den bästa glädjen. Vi ger ungen en hockeyklubba och puck och hoppas på många samtal om hur han har haft sönder fönsterrutorna där hemma. Pure Happiness. 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0