Bil och onda cirklar :|

Då var man påväg! 5 timmar i en bil på väg mot nya äventyr. Hur överlever man 5 timmar i en bil? Nej men det är egentligen inte så farligt så länge hörlurarna är med! Det brukar oftast bli synd om mina medmänniskor i bilen. Dom brukar alltid behöva dra ner rutorna efter tag om ni förstår vad jag menar. Måste lära mig att bara för att jag inte hör med hörlurarna över öronen. Så är det inte så att resten utav världen blivit brutalt bedövade i öronen. Fast man kan ju alltid drömma...

Nu drar jag till nya breddgrader vilket kommer betyda mindre internet, mera liv, och mindre bloggning. Det är som en enda stor ond cirkel hotar vår planet. Jag hatar cirklar...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0