Snabb.

Hello guys!
 
Nu packar jag. Bara så att ni vet. Ska rymma, så detta är mitt sista blogginlägg.
På ett detta dygn. 
Ska sova hos Emma ikväll och inte rymma! 
Ni förstår inte hur lycklig jag är! Har inte varit med vänner på 500 år.
Ni bah: "Åh Ida, du har så otroligt fin värdeuppfattning!"
Jag bah: "Tack! Man övar ju framför spegeln ibland."
Men anyways, nu ska äntligen denna mullvad få stiga ut ur sitt skal och träda fram i den öppna sociala världen utanför internet. #LikeAVirgin. Ska bli fet-najs! 
 
Back to business. Bäst att packa så man kommer härifrån nån gång. Jag skulle kalla mig själv blixten-sixten men mamma brukar säga snigelns-dotter. Tack mamma. Ska komma ihåg det när jag slår nytt världsrekord för 100m i OS 2016. Det enda dom andra kommer att få uppleva av mig är min fis-lukt. 
Med vänliga hälsningar, Blixten. 
 
Såhär snabb är jag.
 


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0