Helgens festligheter!

Holas! 
 
Då har man återfunnit sin plats igen. Liggandes på golvet. Det är tveksamt om folk faktiskt förstår hur bekvämt det är att ligga på golvet? Det är ingen brist på plats så man kan ju se ut som Jesus på korset utan att slå i saker eller att hänga med armen utanför, perfekt, för vi alla vet att kroppsdelar som är utanför sängen tar prylen från Paranomal Activity bra hand om...

Men förutom att ha legat på golvet denna helg så har jag sovit hos Emma med härligt sällskap. Det var super, inte konstigt, Emma levererade med Nutella tårta. Nutella må se ut som något annat, men bacon, hur gott? Det hade kunnat vara något annat, men om det smakar likadant så hade jag ätit det anyway! Gratis är gott.
Igår var jag med en så hemskt jobbig person. Asså Ellen, man bah nej. 
Kidding.
Jag är bara för rolig!
Hon har ju äntligen kommit hem! Tro mig, det är inte lätt att leva när halva ens hjärna på en annan plats. Yusch, jobbigt läge. Men igår så blev det reunion. Och våra hjärnor har redan gått i hög varv. Idag så blev det en shoppingtur med en super snäll Clara. Ja, och mesans hon var i provrummet så hittade jag och Ellen en BH. 
Slut på historien. 
Skoja. Igen.
Hur kan hon få till det den där Ida egentligen? Rolig tjej hon asså!
Iallafall, den där BH:n såg inte ut som alla andra. Denna tutthållare hade band kors och tvärs och vi fick inte ihop det. Vi drog och slet och byte plats på dessa band, men det gick bara inte. Vem kom på den där skapelsen? Den gick bara inte ihop!! Vi har fortfarande inte fått ihop det, och ful var den också. 

Imorn är det nyårsafton, vad i hel-vete ska man ha på sig. Dagens fråga. Jag har så pass damp att jag tänker gå naken. Som jag föddes. Perfekt. Varför komplicera det hela för? Kanske ska raka regnskogen innan. Aa det ska jag. 
Ska försöka få in några nyårsinlägg under morgondagen. 
Gud så kul! Sådana har man inte sett förut.
Only the dead fish follow the stream!
Då blev man helt plötsligt en död fisk nu också.
Hejcon Bacon👋

This pryl.
 Vart är änglakören när man behöver den?

Vi må gå fotoklass, men den som känner sig skyldig till denna charmiga, vad hände? 




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0