Handikappad.

Helt otroligt! Att man ska behöva bli handikappad för att hinna med sitt sociala liv över nätet. Nu tycker jag att det har gått för långt. Jag tänker nu hota skolverket med att om dom inte är snälla så kommer jag och fiser på dom. Jag är seriös. 
 
Annars så, som sagt, lever jag ett liv som handikappad just nu. Igår opererades högerfoten och idag, ja då är man ju sådär lagom orörlig och osmidig. Åh vad ni är söta som sitter där hemma och oroar er och tycker synd om mig!♥
Inte? Nehe. Skit i det då. 
Nejmen, no worries, det är mina Halgus-Valgus prylar som har tagits bort. Namnet får det ju att låta som en könssjukdom men det är egentligen bara något som får ens fötter att likna Kalle Ankas. Anyways, operationen gick bra, och nu (endast ett dygn senare) har bedövningen släppt och I can FINALLY feel the real pain. 
Doktorn sa: "Om det gör ont, lägg foten högt i ca 5 minuter så går det över..." Tjurskit. Jag låg där i 20 min sen blev det, "MAMMA! VART ÄR MINA VÄRKTABLETTER?!?! Men med en dubbeldos så sitter jag här, och känner hur min lever långsamt absorberas bort, men smärtan är bra mycket mindre nu. Som grädden på mosen, så har familjen blivit mina personliga slavar, och dom slavar runt utan att jag behöver be om det. Idag fick jag en havreboll, för att mamma var och handlade och tyckte synd om mig. "Doktorn, vi kan köra andra foten på en gång så jag kan få en havreboll i vardera hand!". 
 
Känns skönt att kunna skriva igen. Lär bli en hel del sånt nu när ens liv är ganska begränsat till en och samma plats. Ens enda kontakt med omvärlden är över dessa sociala medier. Och jag utnyttjar denna källa till fullo. 
 
Have a lovely kväll.
Snart så lär den stora foten äta upp den lilla.
Just wait and see...


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0