Dan före dopparedan. Fan klockan är över tolv.

Skulle ju ha bloggat igår. Men man åt donken. Och sen så blev man über yr. Och mådde illa. Och hade ont i huvudet. Sen googlade man på det. Stämmde in på ett migrän-anfall. Gott folk! Inget blogg inlägg igår pga migrän.
 
Jag har fan inte migrän. 
 
Aja. I lördags så kom man ute för första gången sen operationen. Det var på tiden ska jag säga er. Jag har varit inne så mycket att jag nästan känner mig som en fritzel fånge, och alla vet att det är något man helst låter bli. Jag gick ut för den ultimata, mest viktiga anledningen mänskligheten någonsin skådat. Julbord! Eller julfest. Båda i ett. Mat fanns det iallafall, annars så hade jag aldrig följt med. Det var gott, trevligt osv osv. 
Det är typ det jag har gjort. Eller nej! Idag så tog jag mig till ica för att köpa ägg, själv, för ingen var hemma. "Ensam varg?" YOU DON'T SAY?! Hursomheslt, det var till och med svårare än ta sig upp för trappan, och kom ihåg! Trappan kallar jag för mission impossible... Ni kan tänka er hur det såg ut. Nu har jag fått nog med utflykter på ett tag! Nästa gång jag tänker fara iväg är imorgon. Julaftonsfirande hos mostern min. Wehoo. 
 
Nu ska jag gå och lägga mig. Tomten ser att jag är vaken, och då kan jag inte få några julklappar i julstrumpan. Life's hard you know. Tomten är ju värre än Jigsaw! 
 
God jul på er!
 
Fin pyjamasen är på. Satsar på stora julklappar i år! 
 
Santa... Come at me broooo!


Kommentarer
Sophie

Gud vilken härlig pyjamas! Är det en onesie? God Jul!

Svar: Tack! Tro det eller ej, men den kommer faktiskt från primark :) God jul på dig ;)
Absolutidas

2013-12-25 @ 05:07:53
URL: http://www.theswedishkiwi.com
matilda

GOD JUL I EFTERSKOTT! :D KRAM.

Svar: God jul själv du! ^^
Absolutidas

2013-12-25 @ 15:24:18
URL: http://matildays.forme.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0