VMA'S!

Godkvällen!

Sitter här och kollar på MTV VMA'S! Jag hade ju kunnat kolla på det igår natt när det direktsändes, men, till skillnad från förra året då jag stannade uppe hela natten, så har jag troligtvis utvecklat en ny hjärncell som fått mig att förstå att man sover så fort man har chansen och slösar (för i helvete) inte bort den tiden! Ung och dum kallar vi det. Nu skulle jag kunna betala för extra sovtid. Man skulle snabbt kunna bli miljonär om man skapade en sådan fond där jag betalar för att få sova, för det är någon jag tänker på varje dag. Det och mat. Mitt liv är fyllt med så mycket plågsamma problem att pengar inte ens kan mäta sig med dom! Om någon hade nämnt hur hårt livet hade varit så hade jag kunnat betala för att inte få uppleva det hela. Skoja bara! För då hade jag inte fått uppleva den fina Världsnaturen och dess sanna aura. Driveeeer, det är självklart maten och dylikt jag syftar på, for god sake!

Nubiska jag fortsätta sitta och slicka skärmen, Justin Timberlake kör sitt performance. Sexy back, jag bara hör hur han kallar på mig ;)

Byeee!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0