Oj hel vete...

...så varmt det blev. Ligger i sängen med tv:n på och lökar apa. Det lixom bara rinner. Känner mig som en tjock finne, sittandes med vidöppna ben, med en öl i handen i en bastu på 720 grader. Den enda skillnaden är väll att finnarna klarar av att sitta i den värmen i några timmar. Fast problemet är, jag är ingen finne! Jag är svenne och just därför så står jag inte ut i denna hetta. Förstå hur jobbigt där att vara jag, asså typ så het att man asså lixom typ får värmeutslag asså typ ish lixom så aa mmh. Eller något sådant.
Nej. Det här med värme är i te rättvist. Jag kan ju i te rå för att jag föddes som rena rama sexguden och då blir ju allt extra varmt i denna värme. Inte ok. :|

Nej nu ska jag sluta klaga. (Slängde precis ett öga på katten bredvid mig. Varelsen har ju fan päls. Och här sitter jag typ nyrakad med inget hår och bah: jag e så het att det blir hur varmt som helst. Hon bah: jo men jag kanske inte är het, men jag är fan så mycket varmare än dig just nu! Vilken tur att hon inte fått läsa detta inlägg. Hade katter kunnat bitchslapa, så hade jag inte haft mitt face kvar..)!



Kommentarer
Anonym

Hej Ida

Svar: Nämen hallå där! ;)
Absolutidas

2013-08-08 @ 12:53:30


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0