Lever! Nja, nästan...

Hej! Nu kan ni andas ut! Jag dog inte första skoldagen, tror jag. Jag kan däremot säga att dessa dagar har gett mig en seriös knock out! Klockan är 9 och jag tänker gå och lägga mig, så trött att det kan få sengångare att verka som värsta energidrycken!

Idag så gick jag tidigare från skolan och blev upphämtad av mor min. Jag skulle på en liten utflykt till farbror doktorn och kolla mina cp-knölar på mina nedre tassar. Inte nog med att man är Janne Långben i skallen, nu har man Kalle Anka till fötter också. Men det gick väll undan, det var ingen snack om saken, samtalet tog typ 5 min och nu ska jag opereras i vinter.

Ja så är det. Godnatt.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0