Helger som de ska vara!

Hejsan damer och herrar och ni däremellan!

Har nu spenderat heeela helgen tillsammans med min gamla bekanta Ellen. Vi har inte synts så mycket under sommaren då hon inte är hemma typ 9 av 10 veckor under lovet. Det jag vill komma med det där är att det då är hennes fel och inte mitt (för en gångs skull, om ni inte håller med, håll det då för er själva så jag kan få några sekunders lycka, tack!) Men tidigare år så har vi kunnat snickelisnacka i skolan osv, men nu så har det uppstått ett problem i vår vardag. Idan går inte kvar i samma skola. Det är dock mitt fel så den lyckan varade i ca 10 sek. Att jag alltid ska vara min egen partypooper...
Men iallafall...
Denna helg tog vi tag i detta och körde en favorit i repris. Fredagsmyset var med, sleepovern, teet, film, och man får inte glömma, skitsnacket och skvallret. Äta, dricka te och snacka är det vi gör bäst. Och länge. Det var ju ett tag sen så det blev mycket att prata om, så det bildades en del rövsvett på den stolen kan jag säga. Men det är det värt!
Hoppas detta förklarade mitt märkliga försvinnande. Ha det bra så länge!

Sooo looong!

Ps. Den suddiga bilden på min vän är när hon så snällt följer mig hemåt under fredag kvällen. Det bjöds dock på ben&jerry i hemmet som inte får missas under samma tidpunkt. Nemas problemas. Vi tar med skålen påvägen. Problem solved. Färdkost är alltid något godare. ;)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0