En sked och en sådan burk är allt jag begär ;)

Å hej och hå så tiden kan gå!
Det var ju i torsdags jag skrev ett inlägg senast! Det här var inte bra. Då har man väll fått en gratis biljett till helvetet. Men aja, lite snålskjuts sitter aldrig fel! Allt som är gratis är gott ;)

Okej, anledningen till min frånvaro har varit att jag bland annat barnvaktat kusinen. Så jag tog hand om Beckan för ett tag, och det var det jobbigaste, hårdaste och mest slitsamma jobb jag någonsin gjort! Aa ni vet hela grejen, det var ju för jävligt med alla denna gratis mat jag fick! Jag hatar ju pasta och köttfärssås, varför skulle det vara min favoriträtt? Pfft, aldrig någonsin! Och kombinationen varmt te och frusna pepparkakor, nej usch, det är bara jobbigt! Och på toppen utav det! Som om allt inte var jobbigt nog så blev man ju tvungen till att äta de där ostbågarna och ben&jerry Peanut Butter Cups oxå..! Man bah, vafaaaan när tar tortyren slut?!

Nja.. Knappt!

Nej men det var super mysigt med kusinen, hon är ju lite som jag var i den åldern så det är inte så värst farligt. Ni bah: "Jag skulle krävt en timlön på 7000 om någon är som den där Idan asså!..."
Men för mig. Då räcker det gott och väll med en Ben&Jerry. Och om det är med Peanut Butter Cups... Då får ni räkna med en stamkund..!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0