Det är därför jag inte bor på landet.

Hallå där!
 
Det har inräffat något förfärligt i mitt hem. Stopp i avloppet. Låter inte så farligt men detta inkluderar,  no water use. Ja, det är sant. Inget vatten kan användas från insidan utav detta hus. Jag försökte ta det lugnt men när min mor slänger in kommentaren, "Det är lite landet känsla över det här!", då brast det. Det kändes som man var en utav de där flickorna med flätor och med fula förklädesklänningar i historiaböckerna, rubriken var lixom redan skriven, "Under 1800-talet fanns det varken vatten eller el i hushållen. Följ med Ida, en femton-årig tjej, om hennes liv i landsbyggden..." 
När man börjar se sådant framför sig så är botten nåd. Det var bara till att skaffa sig alternativ. 
 
1. Flytta hemifrån.
2. Dö. 
 
Inget utav dom verkar speciellt lovande för framtiden. Så länge som du inte är jesus, då är ju 2:an ett strålande alternativ, fast problemmet är dock att jag inte är jesus. Like no shiet. Sad but true. Men vad gör man då? En snilleblixt kom farande i luften i en fart som om den fått i sig 85 taurin-drinkar (RedBull). Kommer inte vattnet till mig, då får jag väll ta mig till det helvetes vattnet. Jag drog med mig kusinen och badade istället för att vara i hemmet. Hur skönt som helst, vatten överallt! Nu kanske jag låter som en unge med sina första McNuggets, som om jag nyss rört vid himmlen, men det går bara att föreställa sig om man faktiskt levt utan vatten ett tag. Jag menar i sjön kunde jag iallafall kissa när fan jag ville. Tänk er det, att inte kunna göra sig av med överblivna resterna i kroppen. Som om man inte redan var irriterad, då är magbesvär perfekt på det! 
Så denna dag räddades utav en snilleblixt från jordens magiska krafter. Så nu idag har jag kissat och förblir nöjd ett tag. Vi får se hur detta löser sig. Skämten om att ställa upp en baja-maja på tomten börjar komma så ofta att jag tror att det blir en snar framtid för detta hem. Det ända roliga är väll att pappa blir dränkt i bajs vatten, men för övrigt så blir jag snart en paranoid människa med seriösa problem. 
 
Någon som vill adoptera mig? Det är bara att höra av sig om ni har vatten och behov av lite sociallt umgänge. 
Jag kan betala för det. 
 
 Ja tack!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0