Back to new business!

Då var det måndag och dags för nya nya äventyr, om jag inte avlider innan dess. Ni förstår nu är det gymnasietider och det innebär, ny skola. Och självklart så, varför skulle Ida vara som alla andra normala för? Nejdå det är väll onödigt? Ida har valt en skola där hon inte känner NÅGON. Som tur så stod det i de hemskickade papperna att det är "gemensam lunch med mentor". Då slipper jag stela matsals situationer forever alone denna dag iallafall, *andas lugnande ut*. Men morgondagen stod det inget om. Oh Bacon. Det blir bara till att ta med brickan in på Toaletten då, det har ju fungerat i varenda amerikansk High School film så det borde funka nu också. Förhoppningsvis.

Vi får se när jag hör av mig nästa gång. Det beror på vilket tillstånd jag är efter dagens bestyr. Om någon hittar mig på en parkbänk eller liggandes i ett hörn nånstans kontakta 070-33... Nejmen, nu ska jag ta och rycka upp mig! Om det går dessvärre. Önska mig lycka till. Jag lär behöva det och 127000 lycko sparkar i min bakdel.

Bon Voyage!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

RSS 2.0